今朝竟然唔落雨喎..真係熱死我啦..
math..今課我都明明地..不過之前個d我真係唔想理..我用左唔夠5分鐘亂做英文既工作紙..連葉c敏都唔想做..= ="
eng..個張工作紙真係錯得好多..之後鬼才同gag俊去開lock卡真係好狼死..羅灑d野上梨..(注:當時係英文堂=3=")
chin..默書..又100分啦..哇哈哈..背左咁耐係值既..之後就要作文..不過我都係林唔到作咩..係度同葉c敏睇美少女戰士既卡..
lunch..係學校食..報左團..唔記得去沙紫個個..遺忘了..仲有佢又唔提我=-="之後又睇左雲江..好嘈..好多人..聽左等如冇聽過..
h.e..cooking exam..呀蚊同我又冇買米..好多料都冇買..周圍問人借..不過有7.5都唔錯嫁啦..rainbow借俾我個條圍裙好可愛..
eng listening exam..聽唔明佢講咩= ="聽慣平時郎文個d慢地嘔..一時之間唔習慣..今次又會肥了..
今日annie要勁早走..搞到超早番到屋企..都係溫下煲東瓜好多..f.3最後一次既考試..一定要合格..最好就高分啦..(笑)
好鐘意Dolly宮廷風格既33..仲有亞樹食野個樣真係好可愛..但佢打鼓個時變到好型..不過講到型都係唔夠hachi..哈..
仲有3個星期就考試啦..這次真係關係度我既生死..前2年留唔到我只係好彩..上學期d成績真係死灑了..
我係尼3個星期要加油..要暫時放棄alice nine..網王..d-gray.........等我try下3個星期唔玩電腦先..(不過冇可能=3=")
alice nine..white prayer..仲有9日..
|