mandyyee0106
暱稱: Man﹏D*晚迪
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
地理-23
嵐..believe
2009-02-01
2009-01-26
2009-01-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
meromero..
2007 年 6 月 29 日  星期五   雨天


今日出面又落狗屎

今日本來係同湯丸..貓..去遊水既..不過出面落狗屎落左好耐..出唔到..最後除消了..まだ来週~(英二名句=v=")

呀貓打電話梨講w-inds.梨hk..佢以為我唔知..不過好抱歉..我上個月已經知道..

佢話睇報紙知道..我話我上網知道..佢又係度怨如果佢上到網就會知得早過我..又係既..冇得用電腦真係幾慘..

我番大6冇電腦用果時都好痛苦..(笑)..佢依家係家可苦了..冇得用電腦就好似世界末日咁..

不過我部腦都唔好得佢幾多..無次開機都要閃15-20分鐘..好彩我有小說..漫畫解悶..如果唔係我真係有衝動打爆部機..

我今日好西利呀..終於煲灑2套春季日劇啦..(係米有打我既衝動呢..笑~)..最快爆完係生徒諸君..今日終於睇米第10lu~

其實生徒諸君係最遲先開始睇..估唔到仲睇得快過其他..liar game最快開始睇..但依家先睇到第8..林起最尾個集要睇3小時..

真係唔知點好..我何來有咁多時間..我仲有大把野未睇..今日仲一口氣爆米最尾個3集冗談じゃない..冇期待中咁好睇..

不過都好過有d我睇睇下放棄左既..今季放棄左2套..睇到1/3真係覺得好悶..就冇睇了..=3="

開機閃下閃下個15分鐘我竟然睇灑一本小說..原來我專心既話睇書真係會好快= ="

背景放棄左alice nine變左news..開始覺得良心過意不去= ="聽日都係轉番..今日唔想搞米D咁馬煩既野..

大件事啦..6月24日..沙我生日..我完全忘了..放假放到傻左..

岩岩睇沙我個Blog先記起..我冇資格做沙我既"粉絲"呀=^="嗚~

刊登時間:2007-06-29 08:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 6 月 28 日  星期四   雨天


落狗屎..tsa

今日好大雨呀..去塔車..唔想行..行既話我對番學鞋會服消..下身都會濕灑..

真係好唔想番..冇啦啦考米鬼tsa..悶到嘔..個20分鐘既休息我仲係不能理解..不如早d做完俾我地早d走仲好啦..

塔車個時見到呀貓..估唔到咁到會遇到..世界真係細呢..正濕左呀貓條裙..真係好對唔住..

英文係ms o監..英文都ok易..比學校個d易好多..起馬我睇得明先..學校個d卷我真係睇唔明的=3="

liste......

(閱讀全文)

刊登時間:2007-06-28 08:33 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]