今日本來係同湯丸..貓..去遊水既..不過出面落狗屎落左好耐..出唔到..最後除消了..まだ来週~(英二名句=v=")
呀貓打電話梨講w-inds.梨hk..佢以為我唔知..不過好抱歉..我上個月已經知道..
佢話睇報紙知道..我話我上網知道..佢又係度怨如果佢上到網就會知得早過我..又係既..冇得用電腦真係幾慘..
我番大6冇電腦用果時都好痛苦..(笑)..佢依家係家可苦了..冇得用電腦就好似世界末日咁..
不過我部腦都唔好得佢幾多..無次開機都要閃15-20分鐘..好彩我有小說..漫畫解悶..如果唔係我真係有衝動打爆部機..
我今日好西利呀..終於煲灑2套春季日劇啦..(係米有打我既衝動呢..笑~)..最快爆完係生徒諸君..今日終於睇米第10lu~
其實生徒諸君係最遲先開始睇..估唔到仲睇得快過其他..liar game最快開始睇..但依家先睇到第8..林起最尾個集要睇3小時..
真係唔知點好..我何來有咁多時間..我仲有大把野未睇..今日仲一口氣爆米最尾個3集冗談じゃない..冇期待中咁好睇..
不過都好過有d我睇睇下放棄左既..今季放棄左2套..睇到1/3真係覺得好悶..就冇睇了..=3="
開機閃下閃下個15分鐘我竟然睇灑一本小說..原來我專心既話睇書真係會好快= ="
背景放棄左alice nine變左news..開始覺得良心過意不去= ="聽日都係轉番..今日唔想搞米D咁馬煩既野..
大件事啦..6月24日..沙我生日..我完全忘了..放假放到傻左..
岩岩睇沙我個Blog先記起..我冇資格做沙我既"粉絲"呀=^="嗚~
|