這是補打番當日既經歷..或許你會問我點解唔係個日打..因為個日打太馬煩了-v-"仲有早就哭累睡著了..
活動是在當天放學後時舉行的..名為愛不是傳說的佈道會呢-v-"
首先就是唱那首歡迎歌..不過個個都好似上完10堂之後很累的..個個都沒有精神似的..
之後就唱愛再不是傳說..首歌歌詞令我想起好多野..有一種好特別的感覺..但真係唔知點形容..
跟著看一個VCD見證..看到最後的時候..我開始眼濕濕..之後終於忍唔住喊左出梨><"
其實這3年來..我好像都是在做掛名的基督徒..有人仲話我係假基督徒-3-"..或許這說得冇錯的..
這3年來我都冇咩番過教會..靈修都係睇心情- -"依家發覺自己真係很差勁-3-"
自從f.1以來..我都係第2次哭得這麼利害- -"仲要是在很多人面前哭- -"當日自己真係變得好奇怪呢- -"
我地一直都是像迷途的羊一樣..一直在這個世界迷茫地亂走..但當天我好似沒有了那種迷茫的感覺..
===================================
傳說中..神是愛..大愛比天高..
跨越未來讓我深心感到..
祂降生..憑著愛..叫喚我歸家..
仇恨與內疚..流淚與罪債..神願替我獨個承擔
愛 不是傳說..是已經發生..也藏在我心坎
愛 不是傳說..在十架山..為我死救贖我
神是愛..讓我可以愛..
===================================
|