今日都是普普通通地過了一日-v-"平凡人當然要普普通通地過啦..
我今日做過咩??就是同貓同rainbow係度傾銀魂..傾銀魂同傾銀魂囉- -"
成日的話題都係銀魂..銀魂同銀魂..機本上冇咩傾過其他野..-3-"
終於收到maths mc個分呢..哈哈..超低..26..人家想要3字頭呢..成堂maths都係講卷呢..
ms wong叫我地做多次mc個40題我有29分囉- -"點解考個時唔岩多d呢..
bio..上堂葉太叫我地改正我冇理佢..今堂係度扮灑唔記得帶..點知唔灑交..又係講卷呢..
點解中學生活咁鬼悶呢-3-"人生真沒趣..
eng..講卷..睇英文書..我好有成功感呢..本書終於睇到ch.7了..注:我睇書的速度是半年一本- -"
中史..講秦始皇呢..今堂又要同間離個個講死淨種呢..大菜成日都叫我地唔好對住佢講- -"
lunch去西村食呢..塔7就食完了..之後龜速地爬番去學校..番到去同係傾銀魂..- -"
之後唔知點解傾傾下變左項羽同劉邦- -"..真係好不可思議呢..
萌(文)學..本身宋思元真係萌不起來呢..仲想訓添..點知鏗鏗講左句正太(靜態)描寫我就即刻醒了..
仲有rainbow講左這課可以萌起來的原因..我就完全醒了..
吳均寫信俾宋思元是叫宋思元同佢一起遠走高飛呢..這是我妄想得來的結果..
reading堂..不過英文書一頁都冇睇..因為又要填個張全年目標中期進展類似這樣的東東..
之後鏗鏗叫我地寫調位想同誰坐..本來只可以寫一個人..我就寫了呀貓..
呀貓寫左rainbow..rainbow寫左我個名- -"
不過后來又話可以寫3個..我就寫了貓同rainbow..本來想寫米小區..不過小區全名真係太難寫了- -"
最唔想同誰坐我寫了鄭kai..我想差唔多全班都寫左佢個名..-v-"堂堂用中文上的課都很吵耳呢..
我今年冇欠過功課呢..我真係好乖呢-v-"v之後11係出面行左2次先入梨俾pa卷俾我地..
合格呢..都唔錯呢..11計錯我分呢..好少老師會計錯我d分的- -"
放學同+2走..今天就咁過去了-v-"
|