eng堂..小組討論..我要走去同鄭kai佢地一組-3-"真不幸..本來是應該傾hk的旅遊景點..
點知變左動漫交流- -"真神奇..ms lam一走過來就扮傾番個個題目..dicken係咁講信和好呀..但是有香港特色嗎- -?
最神奇的是呀貓也講了信和..果然他們都是走火入魔了..
文學堂同pa堂我都好乖地聽書呢-3-"..中文堂..終於派joint test了..個分數好奇特..
估唔到我會合格- -"仲要同呀貓同分..仲以為今次一定有珍寶珠食添..-3-"
結果都是rainbow win..但佢話佢心情好複雜..倒底是開心有珍寶珠食呀..定為自己的成績而失望呢..
所以尼個遊戲真是有少少bt..參加的人都是敗者..仲可能會引致精神分裂..-~-"
中史..菜sir今日個頭好靚呀..因為出面落好大雨..成班係度嘩..但嘩來是為什麼..我依家都是不清楚..
maths..d立體圖好難睇..要好高想像力先得..
終於到匯演了..點解今年咁多人鐘意搞冷gag嫁..好涷..仲有d音響超大聲..耳仔受罪..
我第一年聽男合唱團呢..但其實都聽唔清佢地唱咩- -"仲有某位人我真係唔想見到佢..佢今日的衣著真係好噁心..
完左之後去左麥克筆班..不過都係遲到了..同c+一齊真係會自卑的..佢話佢是初學..但畫到咁靚..
再對比我d蕃茄唔似蕃茄的外星生物..我真的要絕望了..仲俾個導師冇視我-3-"我真的想哭呢..
從那一刻開始..我發覺我入唔到art都係一種運氣..(其實從以前開始我就覺得我唔應該修art- -")
果然上色的東東真的不識合我呢..我都是做番個bio人算了..我絕望到極點了..
|