| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 18 日 星期日  |
| 原來殭屍借貸是好東西- -" |
早上去了飲早茶..吃了很多東西..回到家也是不想溫習..從頭再看多次唱情歌..總覺得真是被新條真由欺騙了-3-"
整天在論壇上想找唱情歌的drama..因為從睇一次先知有唱情歌的drama- -"我真的太失敗了..人家出了成年先來找..
在論壇上找的途中..看了殭屍借貸的圖..覺得很像不錯..於是就看了..
因為之前覺得佢個名好恐怖..所以唔係咁想睇..雖然annie都有叫過我睇..不過因為時間的問題- -"所以一直都冇睇..
個2個男主角將隻手蚊出梨個時真係有d驚嚇..不過睇睇下又覺得隻手幾可愛- -"仲有睇睇下有好多可以令我想y的情景=3="
不過最可恨的今日睇唔到銀魂..我找不到呢..又不想找..- -"但我想睇呀!!!!!!!!!
明天要萌學test呢..至小丘西小石潭記呢..不過真的萌不起來..最好笑的是柳生可以坐在潭上..
令我想起naruto..之後就覺得柳生是坐在潭面上- -"
|
| 刊登時間:2008-05-18 08:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 17 日 星期六  |
太依靠科技可能會令人退步-3-"..  |
第1個鬧鐘在6時30分響過..把它毀壞後..我繼續抱頭大睡..直而8時30分..電話發出一陣很吵耳的聲音.. 拿起聽管喂了一聲..電話對面傳出一把很熟悉的女聲..是湯丸..我一心想著為什麼她會在7時30分打來.. 但湯丸一言驚醒夢中人..令我察覺了已經8時多了..今天還有賣旗活動..我以10分鐘的時間整理好.. 以最快的速度............步行至地鐵站........由此可見..太依賴鬧鐘有時反......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2008-05-17 10:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 56 | »
|