maths..好多個唔乖唔做功課..成10幾個都冇做maths功課..eng..ms lam奇快的速度改灑我地份join test..
琴日下午才剛剛考完的- -"..合格多一分..奇蹟呀..不過d connective真係岩得一個- -"..我有一part 是0分的呢..
要我係篇文章找番d字替入另一篇文章的是我最大的弱點呢-3-"..
中史..測漢化同士族..第1條已經俾佢玩死了- -"問東晉同唐d士族用咩制度去保障佢地的權力喎..仲有咩代表人物..
我東晉個個制度寫左僑寄法..點知是九品中正- -"仲有唐代那個真係俾佢fake了..竟然是婚姻..我想全班可能冇一個人估中- -"
中文..講詩..又是杜甫..都是憂國憂民呢- -"poa..11好嬲地罵某幾位同學在join test時把sales同purchases的dr..cr倒轉了..
而且我整天都在"包雲吞"..我仲係帶左成卷紙巾回校..係poa堂包的時候..俾11看見了..就提議把冷氣關掉..
最後只是關掉了風扇..唔瓜得咁涷啦..而且只係我頭頂個把開著- -"
呀蚊來了團契呢..仲偷了我的一小塊腸仔-3-"今日講個比喻我小學個時聽過呢..
geog堂..飛wong終於對卷了..我地收到份mc問題的時候上面是沒有分數的..電腦計了分..不過要我地自己對下d答案岩唔岩..
我一邊對的時候一邊覺得有d唔對路..點解我會岩咁多既- -?對完之後更加有問題..我竟然50題內中了34題!!!!!!!!!
我立即疑惑我是否對錯..仲有份卷係唔係不是我的..之後飛wong再俾番個分我地睇..真的是34- -"
我又輸了珍寶珠了..因為我同貓同rainbow玩緊鬥低分大賽..本來今天win了的eng..又沒有珍寶珠了..
rainbow好好彩地剛剛合格..這才是神奇呢..呀貓唔知係米佢個60%命中率什我食左..佢得番4成的命中率了- -"
不過..份卷真係我做的嗎- -?明明冇咩溫過..而且平時命中率超低的我竟然mc會有6成命中..果然彭哥利超直覺真係好好用-v-"
p.e堂..跳健康舞..好好玩呀..不過我戴了口罩跳左幾下已經冇力了- -"
放學係咁去找人叫今日要練..走得我累透了..不過我去到個時都是未齊人的..都是要好遲才齊人..
不過都是成功地full run左一次..可喜可賀..不過還是仲有進步的空間..
|