7點鐘俾老媽叫醒去飲茶..每次朝早都俾佢話我做野慢吞吞-3-"
食飽後又要去葵盛泳池對開個涼亭..又要睇住d人排劇了..不過最重要是呀c找不到- -"我琴晚找左佢差不多半日了..
那句"你依家所打的電話暫時未能接通"真係令我聽得快發癲了..不過好彩call左咁多個..只有2個冇梨度- -"
咁我尼個代理s.m.都可以唔洗自責..因為做大任務都係call齊人..我生存目的就是要通知人要排的時間呢- -"
我地由9點排到12點幾囉..不過依然都是有人遲到的..我都遲左4分鐘-3-"雖然排的時間好短..但好似排左好多野- -"
d時間好似過得好慢似的..我在那裡的工作主要都是計時..代冇梨的人讀對白..發呆等.......
yellow bus 把聲好可愛呀..好似天使咁呀..仲有c+把聲都變到好得意..小k將d對白改到好好笑..令到成份野冇咁悶..
子成佢2隻手成日四圍放..好唔自然..鰻魚果然係受呀..好容易俾人蝦的鰻魚呀..呀桃係一隻好可愛的魔鬼..
呀d原來很花心的..除了hsj外..仲有sj..總共23人呢- -"..美美有時係度倒亂..叫弓長的張時佢舉手話係度- -"
我看見rex背後真的有一團火呢-o-"導演之火嗎- -?..28號就要匯演呢..唔知我地跟得上節奏同拍子嗎-v-"
節奏同拍子抄了銀魂內的某耳"同"先生的名句(忘了他名字了- -")..不過銀魂下集又會變番惡搞了..(雖然佢本身就是惡搞- -")
因為c+帶了我本黑執事出來..小k..呀d..不約而同地進入了黑執的世界..差d出唔番梨添- -"
呀d仲話那個黑執同死神都是佢杯茶呢..其實某情況來說黑執都幾惡搞下的-3-"..
完左之後我同c+去食m記..一路食一路傾我地cw個大計..不過其實以依家的錢是不足以出貨的..- -"
我地一係要每人"草"錢..一係要找贊助人呢-3-"唉!!!講錢會傷感情呢..尼d野都係唔好林好了- -"
回到家終於睇左last friend第3集..之前想放棄唔睇的..不過唔睇又好似唔係咁好..睇左第1..2又唔睇落去..
小亮既樣真係好凶呢..不過係小內面前就會變得溫和多了>v<"(我又想到去那裡了?!?!- -")
聽日有bio test呀..唔想溫呀..後日又eng joint test同maths..星期4又要中史..仲要係士族呀..呀!!!!!!!!!!
|