mandyyee0106
暱稱: Man﹏D*晚迪
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
地理-23
嵐..believe
2009-02-01
2009-01-26
2009-01-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
meromero..
2008 年 5 月 10 日  星期六   雨天


reborn好萌呀>v<" 滿足

琴日測左account了..回到家立即睡了..

今早在家好興奮地睇左reborn第80集呢..因為今個星期冇時間睇..今日先有時間睇番..

59媽媽對80爸爸用暴力呀..仲要是在敵人面前呢..另一方面的27仔仔用很擔心的眼光望向59媽媽同80爸爸身在的地方..好萌呀..

食完飯就午睡了- -"..之後下午就同湯丸去沙田度聽講座..當語文活動..不過去大會堂之前我地就去左圖書館還了書先..

去到個時..條隊已經排到落1樓了..我地仲見到希哥..不過湯丸好似害怕他似的-3-"

過了一陣..annie來電問路..之後仲見到呀婷同桃桃..不過個時人龍已經排到地下了..

不過annie等5人最後都係聽唔到個講座的..因為佢地懶得排隊..佢地林住等d人入先跟住入..

其實位只有大約600幾人..佢地最後都係放棄走了..我地等到差唔多4點半至5點個陣先入到去..

仲見到+wing添..佢見到我地個時用一個好唔驚訝既樣梨講左句"我好驚訝呀"- -"

講eng個個講得好快..中文很遺憾地聽唔到綜合能力..econ我完全聽唔明..(因為我冇修..)

完左之後去左睇一個art作品的展覽..入面d作品好高水準呢..好多都畫得好靚..又多個語文活動了-v-"

睇完又走去圖書館..去個時佢都差唔多要關了..好大呢..對比南葵涌個個..有大約3..4層的..

不過係個度空氣好像不大流通..好難呼吸..最後都是沒有借到書的..因為書太多了- -"

走個時有個男孩來叫我地去看那個art的展覽..我同湯丸同時答了"睇左啦"..走到門口附近的時候..

我突然講左句.."剛剛的男孩很受呢!!!"..湯丸也覺得是受呢..但我發覺我開始糟糕了..見到第一眼就分攻..受..- -"

再這樣下去我會無法回頭的...............................要感謝湯丸請我食飯哦-v-"

回到家又看了極道3呢..為了三浦春馬我會繼續看下去的>v<"仲有睇左reborn漫畫呢..

真係萌死我了..十年篇..我終於見到初代目了..真是同27一模一樣- -"..不過我睇得都幾遲..人家已經出到190幾話..

我依家先睇到170幾- -"..69十年後超型喎..佢同白蘭打個時唔知點解令我覺得佢好似再保護27而拼命似的>/////<""

刊登時間:2008-05-10 11:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 5 月 8 日  星期四   晴天


我快發癲了..account又亂又痳煩.. 疑惑

上maths堂d數開始搞到我好亂了..d sin..cos..tan果然同我有"愁"..eng..都係gammar..聽日要測preposition呢!!!!!

中史..成堂係度做今年會考d題目..44個度..我8分得3分..- -"不過菜菜話如果羅到3..4分會考可能會合格..

不過真係好難去理解條題目要去答d咩..仲有d題目好鐘意fake人..討厭..

中文..要寫評論將進酒呀><&qu......

(閱讀全文)

刊登時間:2008-05-08 09:18 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]