一暑假就死[mon]..2星期冇得用電腦..尼2星期訓左好多..日日都訓12個鐘以上= ="
功課得中文差唔多做灑..英..數..做左1課..中史..中國文學掂都未掂過..冇電腦既日子..腐化工程一度暫停..唉!!!
家中既漫畫我日日都睇3..4次..就梨識背啦..以前完全唔睇電視既我..冇電腦用既日子悶到連dadadede都要睇= =""""
今個暑假只出左6日街..17/7同annie出..19/7買bio書+義工活動..20/7番學校游水..22/7陪呀蚊去買書..
25/7去睇2007年浸大數碼圖像傳播畢業展..ms leung叫人去的..不過去既人只有4人(包括我)..
因為ms leung既學生(也即是我校既師姐)有份搞這個展..佢既作品好得意..d風格同日本漫畫完全相反..
我仲發現佢係V6迷= ="..我睇第2次冇意中發現係佢既作品中有張V6既圖圖..睇梨我要升級至追星狂人了..(笑)
27/7..動漫節第1日..6點半就係荔景集合..到場人士有我..呀貓..湯丸..rainbow..呀蚊..5人..
今年真係多左好多人..上年7點幾去都仲係好前..今年已經係天橋上..呀貓副啤牌真係屈灑..我地一路等一路玩啤..
不過今年仲係迫到差d不能呼吸..差唔多11點個時真係好恐怖..後面d人發出好大既殺氣..係咁沖上梨..上年都冇咁亂..
今年天下真係好混亂..我地排左半個鐘..羅左野之後俾$個時又等左半個鐘..個收銀員完全冇視我地..唉!!!!!!
今年又嘈又迫..搞到我冇心機行..搞到我有人群恐懼症=^="..一年都係去cw算..反正又冇咩想買..
尼日既收穫係cf ..會長是女僕大人2集..腳痛..人群恐懼症..唔灑係屋企hee..= ="完左我同湯丸呀貓去mk食野..(有標記..冇肚餓..)
走個時仲俾外國人問路..呀貓d英文幾時變到咁好嫁= ="..之後去太子同呀蚊佢地打羽波..不過我冇打..坐係度涼冷氣..(口可~)
28/7..電腦大人復活啦..老爸有日同我拎左佢去整..整左400大元..終於有電腦用了..><"
尼2日狂煲劇..滿足..滿足..
|