bio..真係完全冇心機溫..最衰係端午節..如果冇假放既我一定會好比心機溫..(又姓懶了..)
死灑..20分都唔知有冇..平時又唔聽書..都係之前坐頭個張台先有心機聽..吊左位之後成日都訓..真係好悶..仲有peter都唔理=3="
算..係我自己既問題..自己衰唔串字..唔想溫..唔聽書..唉!!!!!不過又炒多1科..冇邊科係冇炒既..暫時最有信心合格係history..
bio出超多food..偏偏我最冇心溫個課..仲有冇串田雞既內臟..唉!!!佢叫我填中文我識嫁><"bio唔合格機率98%..
中屎超多野..唔知想點..簡高佬真係變態既..百幾頁..仲有大把work sheet..點溫呀..希望我d短暫記憶可以再強勁d啦..
依家先溫到54運動..希望11點之前可以溫灑..今日冇冇聊聊地睇左第1集loveless動畫..睇網王唔知點解會月睇月眼訓..
不思議遊戲又就快睇灑..搵下其他動畫梨睇..見到michiyuki份譜之後就想睇loveless了..不過真係睇到?!..
我唔係好明d劇情..一大堆有less既字搞到我好亂..可能我笨=3="..睇多幾集可能會明瓜..
又流鼻水啦..老媽又要我飲d超難飲既湯?!..唉!!!!!!!!仲有2日就考完啦..不過考完之後個後果會幾慘下..直覺~
好似會有d好恐怖既事情發生..通常都係因成績表個d括號俾呀爸鵝足成個暑假..我對耳慘了= ="佢罵唔緊要呀..最慘係鵝..仲煩..
不過考完一定要大玩特玩..唔理佢37251..玩番夠先..alice nine..2日後我要睇爆white prayer個pv>v<"
|