mandyyee0106
暱稱: Man﹏D*晚迪
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
地理-23
嵐..believe
2009-02-01
2009-01-26
2009-01-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
meromero..
2007 年 6 月 20 日  星期三   晴天


最後3戰,,bio咀咒..死無葬身之地..

bio..真係完全冇心機溫..最衰係端午節..如果冇假放既我一定會好比心機溫..(又姓懶了..)

死灑..20分都唔知有冇..平時又唔聽書..都係之前坐頭個張台先有心機聽..吊左位之後成日都訓..真係好悶..仲有peter都唔理=3="

算..係我自己既問題..自己衰唔串字..唔想溫..唔聽書..唉!!!!!不過又炒多1科..冇邊科係冇炒既..暫時最有信心合格係history..

bio出超多food..偏偏我最冇心溫個課..仲有冇串田雞既內臟..唉!!!佢叫我填中文我識嫁><"bio唔合格機率98%..

中屎超多野..唔知想點..簡高佬真係變態既..百幾頁..仲有大把work sheet..點溫呀..希望我d短暫記憶可以再強勁d啦..

依家先溫到54運動..希望11點之前可以溫灑..今日冇冇聊聊地睇左第1集loveless動畫..睇網王唔知點解會月睇月眼訓..

不思議遊戲又就快睇灑..搵下其他動畫梨睇..見到michiyuki份譜之後就想睇loveless了..不過真係睇到?!..

我唔係好明d劇情..一大堆有less既字搞到我好亂..可能我笨=3="..睇多幾集可能會明瓜..

又流鼻水啦..老媽又要我飲d超難飲既湯?!..唉!!!!!!!!仲有2日就考完啦..不過考完之後個後果會幾慘下..直覺~

好似會有d好恐怖既事情發生..通常都係因成績表個d括號俾呀爸鵝足成個暑假..我對耳慘了= ="佢罵唔緊要呀..最慘係鵝..仲煩..

不過考完一定要大玩特玩..唔理佢37251..玩番夠先..alice nine..2日後我要睇爆white prayer個pv>v<"

刊登時間:2007-06-20 08:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 6 月 18 日  星期一   晴天


休息過後的第6戰..

今日真係倒霉..連炒2科..chem + cl..唉!!!!!!!!!!!!

首先..chem..爆江真係唔知佢點出卷嫁..好玩唔玩依家先梨玩陰人..mc不嬲都係"剔"嫁啦..又咩人會走去"由"黑..

個個提示又唔打係問題卷喎..佢打係問題卷我一定睇到..我考試一定唔會睇答題卷d提示..

佢真係好冇聊..係度陰d唔睇題目既人..(包括我=3=")..如果mc個d岩左佢1分都唔俾我真係同佢死過.......

(閱讀全文)

刊登時間:2007-06-18 11:01 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]