今日要做chem 同 bio 既 report..一定要用到電腦..做完chem覺得幾冇聊..心情又唔錯..so就打下日記啦..
中文個人短講考試仲未抽中到我..lucky..不過ms yip話d題目會仲難..搞到我有d驚驚添..今日湯丸中了..不過佢個題我覺得都幾易..
phy星期3就考了..好彩呀蚊幫了我少少..我終於明解d啦..不過聽佢講就明..唔知點解對住d試題腦袋就空白了..
lunch..我又想食雪條啦..呀貓叫我食油條唔好食雪條..之後我走左去食雪糕..貓同湯丸就食小丸子=3="
唱我第4集出左啦(唱情歌不如戀上我!)呀貓借我錢買左..其實佢自己都想睇= ="不過佢睇漫畫既速度真係好快..
3-4堂就可以爆灑cf(comic fans)同唱我..果然係神"貓"呀= =v..青蓮紀事我睇到200頁啦..不過睇到我想訓..
H.E..要考筆試..考完之後我都唔知我填過d咩..今次真係凶多吉少囉..
個個唔知咩勵學獎..我地班最後既投票結果係陳嘉潤..不過我係投俾忠然嫁..佢得4票..同鬼才一樣(有一票係鬼才自己投俾自己= =)
今日湯丸同柏全唔知點解冇啦啦好大聲係度嗌晚迪..客到我唔知睇青蓮睇到去邊..忠然都話客親..依家連鬼才都嗌我晚迪啦..
個名真係好特別咩= ="點解個個都要咁叫..好好地一個manD..點解叫叫下都叫左做晚迪..真係不能理解..
annie幫我去請槍做H.E.件背心呀..真係唔想同其他人搶衣車用呀=3="
一個星期冇上和風啦..一上到去俾我睇到有alice nine既white prayer完整板pv啦..等左超耐..之後快手快腳地睇..
pv開始既時候我又係度搵沙我..一見到沙我我又暈浪了..件3好deep呀..差d流米鼻血..尼個pv又係咁華華麗麗..
將好似靚仔左..Nao好似冇咁小受..型左..hiroto都係..虎雖然個髮型我真係好睇唔慣..但佢真係好man= ="
5隻都型左好多..仲有都係咁華華麗麗..等我考完試再睇多幾十次先..依家睇左1次已經有d失控..
如果再唔節制下自己..我林我未到考試依經癲左..= ="我依家仲未溫灑d書嫁..我生死存亡就係靠尼次嫁啦><"
9點半個時開左電視..發覺播緊輪舞曲..雖然我成套未睇灑..但今日個集我之前睇過..睇左半個鐘之後冇引..去print chem report..
做左2日..終於完成..不過月做月梨譜..冇心機做..就上網搵到d資料就正灑上去..算啦..爆江都唔會睇得咁仔細嫁啦..
做5頁俾佢已經好俾面佢嫁啦..phy真係唔知點算..聽日沖次啦=3="
|