今日8點起身呢..訓得好夠呢-v-"訓左10幾個鐘了..一早就要番到學校了..
練個時唔知點解讀左公子..王主- -"搞左好大個笑話..我自己都笑左好耐..-3-"
點幾個時點家放完野之後就同美美..呀貓..呀蟹..c+..小夜去食粥..
之後就去深水埗進發呢..去到就加多左個司徒..就去搵布布同道具..行左好多條街..d舖都未開..
之後就行左去旺角花園街..先找到岩既布布..仲走左去買[搞]子(突然忘記了點寫-3-")
佢仲送多個芋頭糕俾我呢..好好食..不過好多油..肚皮又多左1個圈了-3-"
之後又行左去女人街..換天使翼..仲有買道具..我仲買左雪糕食添-v-"呀貓..美美..c+都有買..冬天食雪糕會好味d的-v-"
買完司徒就走了..我地餘下既人就走左去綠野仙蹤度買書書..呀貓最風狂..第1個衝左上去- -"
我終於買齊天使街了-v-"個收銀元問我做咩只是買1同5..我就同佢講我其他都買齊了-v-"好奇怪既買書方式呢..呵..
跟住過左對面個間..我地夾左錢買左絕望先生第1集呢..只需12蚊呢-v-"好平..跟住小夜有事走先..
最後俾呀貓fake左..佢自己就搵到巴士塔走了..我地其餘4人由旺角行左去油痳地mtr..
行到我腳軟..今日由深水涉經太子行到去旺角..又再由旺角行到去油痳地- -"差d行灑成條彌敦道..
所以呢..行得多未必身體好..反而會傷腳指-3-"
|