琴日小光生日呀..17歲了..大個仔了-v-"真係高左好多呢..同yabu同年了..呵呵呵..(又妄想了- -")
今日完全冇心機上堂..因為妄想時間多了- -"maths好乖咁做數..哈..
bio睇video..真是服得湯丸..個d water pollution浮下浮下個d佢竟然可以講係肉醬意粉- -"嚇親我呢..
要多謝呀蚊帶本bio書俾我..如果唔係我真係要唱bio歌了-3-"第一次忘了帶bio書回家..真失策..
eng..又要listening..我最討厭呢..-~-"中史..係咁西周封建..煩死了..
lunch..呀貓唔洗做數可以同我..rainbow去食反..不過rainbow買完就走番去開會了..做大佬真辛苦呢..嘻..
萌學..東門行..2日就講完- -"..不過尼課我萌不起來呢..-3-"
reading堂要測eng..炒灑..118分滿分(好似)..我林我一定唔合格了..吉左好多下- -"
班個鐘枝秒針唔知俾邊個冇聊羅走左..搞到個鐘停左..-~-"
bio..pa去死吧..點解今日要溫咁多野嫁-~-"討厭呀..唔理了..炒米佢算啦-3-"
|