今日番學冇咩精神呢..成日都好眼訓呢-3-"..
maths堂..成堂係度對番上星期d功課..bio堂..葉太用了2堂時間從溫一次12課..- -"
本來是eng變左geog..都係教農業呢..中史..宋朝..成堂冇心機聽日-3-"
lunch..c+同貓傾傾下又去左火影度- -"我同rainbow塔不上話呢..今日食了m記呢..又肥了- -"
文學..默書..reading..一堂俾11借左..一堂睇書..不過我冇帶書睇- -"
c+今日帶左本r18本上來囉- -"呀貓光明正大地係班度睇呢..仲有黃dicken唔知點解好有興趣地也看了..
呀蚊走左過梨見到本野..又用一d好奇怪的表情去睇那本r18的東東..點解我四周圍咁多bt嫁- -:
(雖然我自己也不正常- -")放左學個時去左圖書館度借書書睇呢..為了中文的sba-v-"
回到家..食左野之後就睇左Code Geass第5集了>v<"真係好萌呀!!!!!!!!!!!!!!!
朱雀同魯魯再從遇了>v<"..仲有呀..傳說中搶走朱雀的男人出現了..仲要從後抱住朱雀呀>/////<"
個個畫面出現了之後我暴走左超耐呢..而且魯魯同羅羅的關係都愈來愈微妙了>v<"
不過魯魯是zero呢..做攻是沒可能的-3-"好期待下一集呀>v<""""
雖然一開始睇Code Geass第1集個時已經覺得似gudam了..但第2部更加gudam化了- -"
原來傳說中搶走朱雀的男人叫基諾..仲要係gudam seed的基拉..保志總一郎配音的>v<"
|