琴晚訓個時..個肚突然超痛..本來林住可以忍到聽朝..但2點幾個時真係頂唔住..要深夜去睇醫生呢..
我果然冇睇好耐西醫..打完針個時成身都震..回到家訓左6個鐘之後冇野了..
9點半..番學校考sba oral..番到去仲有好多時間..無聊起來就同rainbow..貓同dicken佢地玩uno..仲要係hello kitty的..
跟住dicken用uno排左副啤牌出來..辛苦灑..因為鄭kai那副啤牌唔齊..迫不得以下要用uno代替..
draw 2係10..skip係j..reverse係q..0係k..這個令rainbow loading不能呢..常常呆了..
仲有第1次見咁色彩賓紛的啤牌-3-"..玩完這個之後..我仲同rainbow係度玩波子琪..玩到一半都冇就到我地要考了..
條問題叫我地俾一樣特別的野俾本書的人..手提..電筒..隱形衣..這都是我..rainbow..同樂2提出的..
最特別都是貓了..佢提出俾friendship俾dracula..之後我地就跟著這個問題去傾..仲傾左好多無奈的野..
完了之後同貓..樂2..rainbow去行葵芳..我在三聯看到戀空呢..好想買左佢..不過好貴-3-"
之後去食m記..rainbow換到dororo呀..仲玩得很歡樂..
2點幾個時..跟鐘天去左佢間教會..去到第1刻..佢地真係好熱情呢-v-"不過每個人的名我都忘記了7788了-3-"
今次整個活動都是玩的..仲去了打籃球..還俾我睇到鐘天令人意外的一面..呵..
仲有一個星期就考試了..我d書點都未點過..仲有中文個sba file星期2要交..我仲有好多野未寫呀..><"
希望明天可以完成吧-3-"
|