今日是葉太的榮休大會呢..由學期初已經開始傳葉太今年會退休的..
有很多老師上台分享同葉太之間發生的事呢-v-"我這天才知道原來元元是我校第1屆的畢業生呢..
原來當時葉太有山口百惠的稱號呢-v-"這天威sir也來到學校陪葉太出席呢..很甜蜜呢..
黎sir d 冷gag可能是被盧sir感染的- -"他說他中1時最喜愛上盧sir同葉太堂..
還搞了一個冷gag說他也是葉太背後的男人..因為他坐在葉太後面- -"
rainbow因為是rc的代表..因此也有上台分享呢-v-"
最後首祝福好像沒有人懂唱..而且歌詞也細看不到........
下年f.5的bio會是某位高老師教呢-v-"其實葉太教得不錯的..她不繼教我地串那些長長的生字..
也教我們生字的讀音..只不過是有時教得太慢同太遲放而已................
其實我有d後悔點解唔好好地溫書..考到這麼爛的成績出來..有點兒對不起葉太添-3-"
不過葉太..真的很多謝你在我f.1同f.4這2年的教導-v-"
下午輔導生有個活動呢..不過參加的人不算太多..很多和我相熟的人都沒有參加..
我那組得我和蚊2個女孩呢..我地成組都玩得比較hea..
但我地係最快完成d遊戲..很多遊戲都是係奇妙..要你用腳..頭去傳野..閉眼走來走去..七手八腳..
不過那個拼圖真的最奇妙..畫到的..不過拼完也不知是什麼-3-"
還有煮野食..我地成組冇人識得煮的- -"之後用一些好奇妙的方法去整了2道食得落肚的野..都幾有成功感既- -v
仲有大家樂食..食得好飽..食完後玩尋寶(其實是尋兇- -")..去到第2個point..
找不到紙..要玩2人3足..仲要咩人上圖書館..好萌呀..不過我同呀蚊因為著裙唔洗-v-v..
仲要大大聲唱校歌..本來是我地組win的..但我地羅錯紙..不過最後都係雙冠軍..
玩完之後有雪糕食..我看到一個弱肉強食的世界- -"
之後有分享..成班係咁叫囂叫好..差唔多10點先走..miss蘇驚我地自己番家危險..最後同鈞爺..情聖..東菇走..
情聖找不到八達通呢..可能不見了..走個時仲見到震與..鈞爺對住震與講左d好奇妙的話..
我d萌萌之花fly了出來...拜託唔好係個腐女面前講米d奇妙的話- -"
|