去了鼓佬家玩 好可愛的小狗~
食左藥房開d藥 好似有效呢...=v=v
學韓文既讀音 真系幾難 =0= 因為有音調 好難想像外國人學中文讀寫點學......
有又煩 無又煩........真系煩....
很苦很苦... 等了又等 還未有工叫我番
我只想要一份普通的文職而已 人工已不重要 難道這也是一種奢求? 我就黎變成邪惡求職者啦
咳黎咳去 仲未清....=.= 好辛苦呀 已經食哂粥 戒口架啦
我可否像流鬼甘痴線 快d唔咳 就可以唱
個人病左病真係唔好成日呆係屋企......今日去左嶺南睇bandshow ..幾精彩
睇完個精神左! 不過反到屋企 又攰啦.......快d好番啦~!!
唔想用速成啦 我要學倉頡..
食左藥就訓.....而家半夜起身.....要戒口先唔會再咳架 衰仔=0=