今日系結業禮啦,,,,,悶死啦就快,,,,
早上還好,,,都唔知我地下午返去做咩嘅,,,,
只是頒獎.....又何必呢?頒兩次
唉..真系好失望咯,,今年所謂嘅獎學金就是書卷,無奈
以為好似上年咁有現金阿嘛....真系超火....
而且出獎都出錯曬,,,學校點搞架
下午坐咁耐嘅回報只系體表演啦
唉..///.....
花式跳繩真系好勁,,,繼續努力呀!!
仲話4點放?搞到5點先放,,,,,
為佐呢個獎,,,我地真系浪費佐好多時間系彩排度.,
呢個廁所幾令,,哈哈
謝謝你的300多元巧克力呀,,,,,真的好好味
|