回來大陸已經有3日囖,,,哇哈哈,,,,好玩好玩
不過我覺得我們好引人犯罪呀,,,3個走在一齊總系逃不出別人猥瑣的眼光
每次出到去街都惹來好多人的注意,,想死啊啊啊啊!!!!
啲人真系,,,,,,,唉唉唉唉唉
無啲禮貌,,,,,
1號,,,去街果陣,有架車見到我地仲撞過來喔,真系唔識停咯,需然條路好窄,,,,
我地仲諗住慢慢走開咯,點知,,搞到我地要跑開,,死臭雲驚驚,,仲踩佐我一腳,,嗚嗚
區仲要望住我地笑咯,真系想死咯
夜晚就去狂街啦,,,有兩條友話“哇,,非主流啊!!”想死咯,,不過我聽唔到
死蟹講我先知,,,,驚驚
2號,,,,,常日都系書局渡過....買書書,,, 買完諗住走啦,,點知落雨,無遮遮,,,走唔到咯,,
就系門口坐咗下下啦,,,等雨停佐再走啦,,
我地走果陣又落雨喔,,想死.....
又入返去坐...
後尾果次,,,,話走啦,,,去打車,,,,等佐好耐都無車,,
黎臭雲話返返去買書喔,,真系欠打
咁就返去書局啦,,體書體佐一個下午,,7點幾就返去啦,,
出果陣區要叫我地查單據啦,,,咪比區咯,,有條友系度搭嗲囖
我地走果陣區仲要話“慢慢走喔”
臭雲就話“不如我地跑囖”哈哈,,我就跑比你體
今日又去逛街街,,哈哈,,,我要買野野啊,,,不過好累啊!!!!
黎臭雲同臭屁蟹都系恐怖分子之一嚟架
同區地訓,,慘死我,,
第一日同死蟹訓,,,區襲擊我只眼咯,,,
第二日同啊雲訓比區打到我個鼻,,,
好采我無眼腫同流鼻血,,唔系就打死區地
死豆豆釘日日打電話來,,肯定系掛住我地啦,,哈哈哈哈
|