今日係星期六,後日就要翻學lu~~ 唔知大家做晒功課未呢? TSA完左喇,果幾日,日日都走去打波, 日日都兩點幾訓,七點鐘起身, 成個人都好似好累。 尋日整親埋手指,不過應該都冇事ge 信相可以係班際前好翻。 其實我都知班際贏ge機會得好細, 不過我地都會盡力打好呢場比賽 千祈唔好因為輸波而失望 我參加過好多比賽,但係好多我都冇想過要得獎 贏輸唔係最重要,所以……