~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 4 月 16 日  星期日   晴天


一切… 分類: 未分類

今天下午,我從深圳回來,
本來我以為走左幾日,
翻黎一切都會變得美好,
點知傷心者依然傷心……

我都唔知可以點安慰佢喇!
希望佢可以快D好翻,冇事啦!

有個朋友曾經問我,
做人點解要跌低?
因為人要學識點扒起身,
唔跌過,又點會企得好呢?

昨天,(在深圳)我和啊堅、兩位表弟去溜冰。
我之前已經學過下,
只要練習一下就可以,
堅和其中一個表弟都沒有問題,
最細果個表弟,他第一次溜冰,
也只有一年級,初初他只在周圍溜,
扶著欄杆,慢慢走,
堅也跟在他後要,怕他跌倒。
然後行行(另一表弟)叫堅不要理他,
又叫良良(細表弟)自己走,不要扶。
良良就叫堅不要理他,
又自己橫跨溜冰場。
途中他跌倒過超過20次,
但他每次都很快就站了起身,
繼續向前走,最終…
表弟學會了溜冰,雖然行得唔係好快。

2006 年 4 月 14 日  星期五   晴天


翻去喇 分類: 未分類

  我要翻大陸喇!不過今日Winnie又……
Mango又……

希望唔好有咩事發生啦。
翻黎先同肥鵬踢過波!