~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 5 月 10 日  星期三   晴天


新的開始 鬱悶 分類: 未分類

我發覺呢排又有D少問題出現,
暫時都唔算有咩煩惱,
不過我驚遲D就…
算啦,睇下事情發展成點先!
星期五去做DT啦,
如果唔係,遲D都唔知點算。
BIO、中史遲D又有野做喎!
唉!

終於都…完了。 分類: 未分類

尋晚聽到個壞消息,啊Don話今日打唔倒班際喎。個消息好震撼,我呆左一秒。
其實都冇咩ge,我本來都想著只管打,打的地方一樣,目標不一樣,我只想贏
得全班同學的團結,輸左波都沒有什麼大不了……

小息Miss話啊don可能會黎打,打完就走。PHY完左我即刻行出去,見到啊don喎。
即刻大聲叫佢,佢響度,軍心都強D啦。未打前,大家都話手風唔順。

開波喇,我拍個波俾Ken,走個快攻,入左啊!
一路打啦,分數拉得好緊。
我入兩分,你追兩分咁,好緊張,
有人以為我地會輸,我都驚輸啊!
好彩,最後都贏左一分!

今次贏波,我覺得主要原因係我地無一個真正ge重心。
個個都俾到佢地威脅,又傳好多波。
佢地就好似得兩個後衛,又俾我地後衛克制住。
個個都打得好盡力,就算輸左都唔會有遺憾。

仲有啊!
今日有好多人打氣啊!
唔係得你地,我都都唔會打得禁落力,
都唔會打得禁好。
下星期就係女子班際喇,
我都會好落力打氣ga!
贏輸都好,你地都要笑啊!