尋晚聽到個壞消息,啊Don話今日打唔倒班際喎。個消息好震撼,我呆左一秒。
其實都冇咩ge,我本來都想著只管打,打的地方一樣,目標不一樣,我只想贏
得全班同學的團結,輸左波都沒有什麼大不了……
小息Miss話啊don可能會黎打,打完就走。PHY完左我即刻行出去,見到啊don喎。
即刻大聲叫佢,佢響度,軍心都強D啦。未打前,大家都話手風唔順。
開波喇,我拍個波俾Ken,走個快攻,入左啊!
一路打啦,分數拉得好緊。
我入兩分,你追兩分咁,好緊張,
有人以為我地會輸,我都驚輸啊!
好彩,最後都贏左一分!
今次贏波,我覺得主要原因係我地無一個真正ge重心。
個個都俾到佢地威脅,又傳好多波。
佢地就好似得兩個後衛,又俾我地後衛克制住。
個個都打得好盡力,就算輸左都唔會有遺憾。
仲有啊!
今日有好多人打氣啊!
唔係得你地,我都都唔會打得禁落力,
都唔會打得禁好。
下星期就係女子班際喇,
我都會好落力打氣ga!
贏輸都好,你地都要笑啊! |