~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 5 月 6 日  星期六   晴天


大鑊囉! 感動 分類: 未分類

今朝又去打波,打全場,體能唔好,
好累啊,都唔想打喇。

跟住就翻屋企食野。
晚上玩aoc,又贏喇…!!!

冇叫Ro驚打啊。
其實佢地要翻學,順便打陣波咋嘛!
所以咪冇叫你囉!
對唔住啊!
聽日先同你解釋啦。


 

2006 年 5 月 5 日  星期五   晴天


新的突破 開心 分類: 未分類

尋晚又踢波,又游水,真係好辛苦!好累。
今朝,晨禁早就落左安捷,
有唔少人,不過冇我地GE人,
自己同牆玩傳波囉,發現右腳傷左!
射波都會痛!不過踢耐左就冇禁痛喇。

陳、BIG、周,同埋d班d人都黎埋,
呢時有好多人,差不多有五十個。
F4唔敢鬥波,我地就跟隊喇。
第一場,好快輸左,
我都知唔夠踢ga喇,人地禁勁!
跟住冇人出去喎,我地就再出去踢喇。
我們想輸了就去新場踢啦。
我估我地會好快輸。
點知陳桂榮入左波喎,我地贏波!
跟住有第二隊踢,我地又贏,
我地連贏左成八場,好累啊,
到第九場,小飛合中場一開波就射埋黎。
周長拍倒都入,
我都唔可以唔甘拜下風。

跟住落新場,我地真係合作無間,
F4完全唔係我地對手!

不過下午又踢,
情況就唔同晒……
好似少左Team work。