尋晚又踢波,又游水,真係好辛苦!好累。
今朝,晨禁早就落左安捷,
有唔少人,不過冇我地GE人,
自己同牆玩傳波囉,發現右腳傷左!
射波都會痛!不過踢耐左就冇禁痛喇。
陳、BIG、周,同埋d班d人都黎埋,
呢時有好多人,差不多有五十個。
F4唔敢鬥波,我地就跟隊喇。
第一場,好快輸左,
我都知唔夠踢ga喇,人地禁勁!
跟住冇人出去喎,我地就再出去踢喇。
我們想輸了就去新場踢啦。
我估我地會好快輸。
點知陳桂榮入左波喎,我地贏波!
跟住有第二隊踢,我地又贏,
我地連贏左成八場,好累啊,
到第九場,小飛合中場一開波就射埋黎。
周長拍倒都入,
我都唔可以唔甘拜下風。
跟住落新場,我地真係合作無間,
F4完全唔係我地對手!
不過下午又踢,
情況就唔同晒……
好似少左Team work。 |