~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 6 月 11 日  星期日   晴天


離別的笑聲 開心 分類: 未分類

今日我睇左其他人ge日記,
知道我地班好多人都唔捨得3C
其實我都係一樣,唔想離開呢個大家庭
今年真係有好多野發生
中一呆呆地過了一年
中二就很幸運地入左2C
初初我也不知道在這會有怎樣的生活
但過了一段日子後
又發覺沒有什麼問題,
唯一的問題就是我很多時間都到學生會室
沒有什麼時間跟你們相處。
中三就對你們多了,也和你們熟了
今年都算係人生高潮囉
第一次班際冠軍,有D意想不到
很想很想和你們在一起
就算我們在不同的地方
再次見面時也是好朋友

經一事,長一智
我終於明白這道理了
有時候,一個錯折
也未必是壞事……

考試了,大家努力溫書吧!
考試過後,就哈哈哈!
大笑三聲啦。

2006 年 6 月 8 日  星期四   晴天


只要有希望......... 開心 分類: 未分類

只要有希望!
沒什麼是沒可能的,
大家,
在什麼情況下,
只要不認輸,就贏了一半,
機會係自己掙取的。
今次考試,
一定,一定要努力!
唔好走住,
聽埋首歌先走啦
《隱形的翅膀》
幾好聽架!

今日放學後,
補課,到四點幾先有得走,
落PE室找石江,
冇結果。
之後周sir見到我,
叫我上去,我都知冇好野架喇。
我入到教員室,佢就話......
啊!其實佢唔講,我都覺得自己會有差唔多成績ga喇
本身都幾好架,
不過佢為左呢件事唔使緊急叫我上去嘛~
之後佢同我講.........
唉!都係個機會黎ge,
不過就冇得玩lu~~~

知道左,陳家輝D野!
哈哈,扮大佬。