本來約左佢地9:30,等緊ge時,
越等就城覺趕。到9:30喇。
我地就急速行上去,
行行下又打俾啊don,睇下上面情況點。
好驚佢地開左跑,就同嚴永跑上去當熱身。
好彩上到去見到力申。就知未跑。
石Sir話實等我地喎。佢話10:20先開跑,
不過比賽要準備,叫我地下次早D喎!
真係過意唔去~~
禁好彩有得跑,我一定要盡力,
唔可以好似上年咁,同桂榮一齊行。
其實上年我行,除左有桂榮外。
仲係因為我冇決心,都唔知跑係為乜。
可能係……
今日都算唔錯,有得第三,
其實我跑跑下,都想行,
不過…好彩有佢!
哈哈哈哈哈哈! |