~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 5 月 23 日  星期二   晴天


暴風雨前夕 分類: 未分類

今日過得好平淡,功課又唔係好多,
下午有好多人去睇沙士,
課室多左好多空位,好多人調位…
載Sir發現左都冇鬧到。
三堂都好輕鬆,冇咩教書,
中史又教得唔悶,
地理同英文都冇乜教書,
放學去留堂,留完我就冇牽挂了。
之後去做3D max,搖搖板好難做啊!
個坐位都唔知點可以做得好,
上網見人做飛機,做得鬼死禁似喎!
真有D妒忌。

今日冇乜功課,不過聽日同後日就……
唉!數數手指,中三剩下真正要上課ge日子…
越黎越少喇。好快我地就要各奔前程fly and fly
雖然我識左你地唔係好耐!
回想起當初…
我唔係好鐘意C班,想留翻係D班。
但係同你地相處耐左,
我就發覺自己鐘意左你地!
到中四我地又要隨班四處分喇,
真係唔係好捨得你地
不過我相信我地升左班之後
我地都會係好朋友!

友誼永固!

今次冇寫錯字喇掛!

2006 年 5 月 20 日  星期六   晴天


越野賽 分類: 未分類

本來約左佢地9:30,等緊ge時,
越等就城覺趕。到9:30喇。
我地就急速行上去,
行行下又打俾啊don,睇下上面情況點。
好驚佢地開左跑,就同嚴永跑上去當熱身。
好彩上到去見到力申。就知未跑。
石Sir話實等我地喎。佢話10:20先開跑,
不過比賽要準備,叫我地下次早D喎!
真係過意唔去~~

禁好彩有得跑,我一定要盡力,
唔可以好似上年咁,同桂榮一齊行。
其實上年我行,除左有桂榮外。
仲係因為我冇決心,都唔知跑係為乜。
可能係……

今日都算唔錯,有得第三,
其實我跑跑下,都想行,
不過…好彩有佢!
哈哈哈哈哈哈!