~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 6 月 4 日  星期日   晴天


好耐冇打日記lu~~ 分類: 未分類

呢排都冇打日記,
有好多野想講,不過唔想打。
對唔住啊Winnie~
唔記得叫你。下次唔敢喇!
原諒我嗎?

考試,考試,考試…………,…

心情被陰沉的天氣影響,
面上的笑容不能自然地流露,
有時我會想:
知道真相,一定會比什麼也不知好嗎?
若果可以回到過去,
我所走的路,會改變嗎?
改變我後悔行的路,
就一定會比現在幸福嗎?
希望天氣可以早日穩定,
陽光可以早些出現,
把我心中的怨消除…

2006 年 5 月 29 日  星期一   晴天


最後的日記 無奈 分類: 未分類

就黎要考試喇!呢排都有好多野個,聽日就有四個test喇!好彩都唔係太難,
得個成語同埋英文,不過一樣都未溫,得喇,就溫書喇,唔好吹我!

活動日有好多野玩啊!
今年一於踏盡佢,聽講又有個羽毛球比賽,
一於玩埋佢,
今個假期,同陳桂榮一齊搵野做,
不過唔想做M,如果有野做,
暑假就可以玩大D哈哈!

調左個新位,頭兩堂有少少唔慣,
之後得中文堂係班房上,
都過得幾開心,最唔慣ge都係中文堂,
我慣左唔做書ga嘛,
Miss Lam又好易睇到我喎,依家。
搞到我頭先要好努力咁做書,
我知我想讀邊班喇,
不過我都應該入唔到果班ga喇。
但係唔跟志願編班ga嘛,
都填左果個先啦!
期待•期待•期待•期待•
期待明天的來臨,
期待考試的批戰,
期待活動日的活動,
期待暑假的玩樂。
期待中四的新生活。
期待開心的誕生,
期待情人的出理,
期待下一個期待,
期待你會是你……

祝各位: