就黎要考試喇!呢排都有好多野個,聽日就有四個test喇!好彩都唔係太難,
得個成語同埋英文,不過一樣都未溫,得喇,就溫書喇,唔好吹我!
活動日有好多野玩啊!
今年一於踏盡佢,聽講又有個羽毛球比賽,
一於玩埋佢,
今個假期,同陳桂榮一齊搵野做,
不過唔想做M,如果有野做,
暑假就可以玩大D哈哈!
調左個新位,頭兩堂有少少唔慣,
之後得中文堂係班房上,
都過得幾開心,最唔慣ge都係中文堂,
我慣左唔做書ga嘛,
Miss Lam又好易睇到我喎,依家。
搞到我頭先要好努力咁做書,
我知我想讀邊班喇,
不過我都應該入唔到果班ga喇。
但係唔跟志願編班ga嘛,
都填左果個先啦!
期待•期待•期待•期待•
期待明天的來臨,
期待考試的批戰,
期待活動日的活動,
期待暑假的玩樂。
期待中四的新生活。
期待開心的誕生,
期待情人的出理,
期待下一個期待,
期待你會是你……

祝各位:
 |