~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 5 月 13 日  星期六   晴天


打波 分類: 未分類

今朝六點幾就醒左,行出廳,啊媽啊爸都係度,
問我做咩?係咪又去打波?
我話係啦,跟住佢地就話我平時翻學又唔見你禁早!
打波唔使人叫自己都識醒。
我見七點都未到,又唔想聽佢地鵝,
又翻房訓過!

出翻黎,媽爸都走左喇,
不過時間就緊左D,就唷啦聲搞掂所有野出發。
到樓梯,就黎到學校時,
小璐先打黎,問我係邊,
跟住我答佢,我睇下幾點,
都仲未遲到,仲有兩分鐘。
我就跑翻學校喇,最後我都唔知自己有冇遲到。
但係入到學校個鐘就七點半過D囉!

今日打波,好累啊!打全場,
又八字走位……

我地班D女仔好勁啊,話唔定班際會贏埋添啊!
個個射波都好準!

2006 年 5 月 11 日  星期四   晴天


搞出一件好少ge大事 分類: 未分類

尋晚ken打電話黎,話A班D人叫我聽日去SA,話要~~喎!
搞錯啊,我Lunch冇野做ga,點解要我同你地去姐?
我咪同ken話唔去囉!如果你真係有本事令到sa重賽ge,
我都冇辦法。我都唔當佢係一回事啦。

第二日,即係今日啦。
小息時Miss叫左我去問野。問我有冇係網上罵佢地喎。
我都唔知咩事!原來..................................
~!@#$%^&*()_+_+_0*&^%%^$@!

算啦,我都唔知我日記有冇俾其他人知道…所以……
Lunch,瀋話落去搞翻掂個隊名喎,
咪跟住落去囉,順便…
跟住Miss叫我地走喎,咪走先囉,
我地大家係走廊度睇佢地,都好緊張,
其實使咩驚啊,點可能重賽?
就算真係吹錯左,都冇可能重賽啦。

希望大家唔好同其他人玩對抗,
Miss教他們英文,朝夕相對,
佢都好耐做ga!