今朝六點幾就醒左,行出廳,啊媽啊爸都係度,
問我做咩?係咪又去打波?
我話係啦,跟住佢地就話我平時翻學又唔見你禁早!
打波唔使人叫自己都識醒。
我見七點都未到,又唔想聽佢地鵝,
又翻房訓過!
出翻黎,媽爸都走左喇,
不過時間就緊左D,就唷啦聲搞掂所有野出發。
到樓梯,就黎到學校時,
小璐先打黎,問我係邊,
跟住我答佢,我睇下幾點,
都仲未遲到,仲有兩分鐘。
我就跑翻學校喇,最後我都唔知自己有冇遲到。
但係入到學校個鐘就七點半過D囉!
今日打波,好累啊!打全場,
又八字走位……
我地班D女仔好勁啊,話唔定班際會贏埋添啊!
個個射波都好準!

|