~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 4 月 19 日  星期三   晴天


唉! 分類: 未分類

今日我7:30就翻到學校喇,跟住就食野,
好快Lucy就黎埋,我食野,佢打波,
之後ro驚黎埋,nkk,何T都黎左,
我地就開始鬥波喇,又玩OUT…
好耐Mango先黎,果時都就9:30喇,
我要落去練跑喇……
落到去得一個人坐左係度,
我咪一個人跑圈囉,一跑就半個鐘,
都冇人黎,想走時,李桌達黎左,
又同佢跑左一陣,跟住就走喇。

TSA英文上堂,都唔知點上ge,
我訓又得,打機又得,
個啊sir望下我就算,我都唔點理佢喇!
中文都算ok啦,
係啊,個翻版梁杏碧真係好似啊,
我故意入錯班房,搞到佢出聲,
真係嚇我一跳!

2006 年 4 月 17 日  星期一   晴天


登山探險 愉快 分類: 未分類

今朝8:30就出左去踢波!
一隻蚊都冇!
之後陳桂榮黎左,
John同我弟都黎左。但就未見其他人,
我踢幾個踢左一陣,我先醒起,
他地好似叫我去五人踢喎。
就立刻打俾審喇,佢地真係五人踢!

下午,我地幾個不怕死的少年去左扒山,
向死亡挑戰,最終我地走左一條好危險ge路
去左x木樹!然後就行翻石蔭東…
去到果度,竟然見倒Zoie,
都冇咩特別!

我發覺我踢波勁左。
傳、射都係!