~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 4 月 14 日  星期五   晴天


又係打波Day 分類: 未分類

今日五點起左身,落好大雨啊!
心想唔知仲打唔打倒波…不過我一會兒後又訓左。
到六點半我又起左身,冇野做,
就做左陣功課喇,落左幾陣雨。
跟住星星打黎,問我仲打唔打,當然打啦!
跟住Mango打黎,話見倒學樣冇開燈,可能唔入得
我就話去左先啦!

學校有開啊,我一入到學校,個鐘都係七點五十七分
姐係冇遲到啦!見到星璐係度用排球射波喎。
我就踢波,Mango黎埋,Winnie,好多人都黎左…
打波,打波,打波………

十二點,Miss請食野,四個大批
食到好飽啊!跟住就上堂喇,
初初Miss好似好惡,
不過後來都唔錯。

跟住就去孝察,
經過三十九難,四十九劫後,
我同Mango,肥鵬可以去踢波喇。

3C力量真不可睇少,
肥鵬踢後衛都好勁啊!
贏波!一早預左。

2006 年 4 月 12 日  星期三   晴天


最後一日 愉快 分類: 未分類

尋日打班際籃球,總算可以順利進入決賽…哈哈!贏波!
一次ge失敗並唔代表永遠都失敗,相反,一次ge成功都唔代表永遠成功。

我地雖然贏左D班,但係對住A班…就冇咩信心。盡力而為啦!

講翻場波,我雖然唔似以前禁緊張,但都唔係太自然,同平時打波都有一定ge分別。
但係D班ge籃底好空,搞到我好易得分,不過我都係唔敢走籃,希望對A班果時會好D啦!
整體方面,我地ge合作都係唔夠,而我係場上面,又好似睇唔倒隊友咁,好少傳波。
我一場會傳多D波ga喇!

講翻今日,今朝石sir突然走過黎,叫我今日放學後去練跑喎,
佢話報左我異程接力喎!唉!又唔想練,唔練又累隊友輸~~
最終我落到去,都係跑左好少野姐,
不過做左D動作,搞到好累!~~

晚上九點多,小熊打黎喎,不知不覺間就傾左九個字喇,佢話聽日去打波喎!都好,一起喎!
聽日Miss話請食飯,不過我仲未搵佢證實。