今日五點起左身,落好大雨啊!
心想唔知仲打唔打倒波…不過我一會兒後又訓左。
到六點半我又起左身,冇野做,
就做左陣功課喇,落左幾陣雨。
跟住星星打黎,問我仲打唔打,當然打啦!
跟住Mango打黎,話見倒學樣冇開燈,可能唔入得
我就話去左先啦!
學校有開啊,我一入到學校,個鐘都係七點五十七分
姐係冇遲到啦!見到星璐係度用排球射波喎。
我就踢波,Mango黎埋,Winnie,好多人都黎左…
打波,打波,打波………
十二點,Miss請食野,四個大批
食到好飽啊!跟住就上堂喇,
初初Miss好似好惡,
不過後來都唔錯。
跟住就去孝察,
經過三十九難,四十九劫後,
我同Mango,肥鵬可以去踢波喇。
3C力量真不可睇少,
肥鵬踢後衛都好勁啊!
贏波!一早預左。
|