~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天


中化... 分類: 未分類

今日測中化啊!社際果個衰左啦,之前果D真係一眼都冇望過。但係p.27-31果個,我都…唉!得果四題,我知道我溫得不夠熟。放學整壁報,見到佢地打波,我都有D想落去打,不過算啦,我落到去都係打得果一陣,就要走。不如唔落啦,整壁報仲好。
肥鵬都問左唔少IQ題,小熊都答到喎,估唔到你會禁快答到!

晚上icq時……都好耐冇我問我呢D問題喇。
我早前問過Poter一D問題,雖然佢有答等於冇答,不過都好,
我都知道D野,原來佢覺得……
等我問多D人關於呢個問題先,
做個統計,睇下我地班D人點睇。
情人眼裡出西施。

2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天


我身不能做我心。 鬱悶 分類: 未分類

今天晚上,我想了不少東西。其實有很多東西也是自己的心想去做,但是身體就不聽話。                                                
呢幾日都冇咩打波,下盤好似好空虛咁,腳仔軟,跳幾下就覺得累了。班際籃球也不知
道會打成怎麼樣。可能會因為我的狀態不好而輸波!
又想溫好書,為以後的路作好準備,但是要我真的拿起本書去溫習的話,就會有點難度。

今天看到兩班F1的男子打比賽,他們班的同學都很團結。我很喜歡這種感覺,
場邊的人都很支持我們,聽到場邊的聲音,就會加倍努力。
但是比賽就是會有贏有輸,始終都會有一隊會輸的,
所以我覺得,就算是輸了,也不必傷心,只要我們贏了團結就夠了。
如果就算我們贏了。但是沒有觀眾的話,也沒有意思…

我發覺人生出現了一條小路,不知道前面有什麼,
不知道該不該走進去,
不知道前面的一切會否令我失望…
我想我沒有勇氣走進去,
我害怕那是一條死路,
不能承受入了去再走出來的錯敗。
我不知道我是對是錯。
但是我相信很快會有另一條更明確的路給我選擇…