終於都考完試喇!昨天。 一放學後,就到籃球場打籃球, 然後去cut my hair 吃飯後就去踢足球 同勁人鬥波,將我的缺點表露無遺 傳、控、射、走,都唔得! 睇怕我都要努力努力… 考完試,可以去玩喇, 不過唔使翻學,有時又會覺得悶… 翻學喇,放學再打過。
我都好耐冇打日記喇, 不過見到禁多人打,就打下啦 好似好多人都有D心事咁ge? 而我的心事,已不再是心事了 隨遇而安,事情到了,總有解決的辦法 有很多時候,做了事情過後, 都會後悔。 一個字的不同,就會影響好大。 我熱愛運動,熱愛足球, 在球場上我好的隊友合作, 遇到好的對手,就會踢得快樂。 如果有班際足球的話, 我希望這會為中三劃上一個完美的句號!