我又搵到自己的缺點了
無論在性格方面,還是運動方面都有很多缺點
性格方面唔講喇
我有時會想改,但係呢個又係我個性
唔改可能會有時同朋友誤會更深。
..........................................................................................
踢波我要努力啊
一係唔踢,要踢就唔可以得過且過
每次落場都要認真對待
首先練好控、傳
傳得一腳好波
人地就冇禁易搶到你個波!
然後要射門一刻
果一腳唔係話練就練
要不斷吸收經歷
要知道點樣處理每一球。
對唔住!我知唔係你ge錯,
我唔想同人解釋,
可能你對我認識太少,
都可能係我講野方式令你誤會。
雖然係過左去,但我覺得......
好想發洩,
但又.....
|