今日要去元朗彩排, 九點幾就到左,之後乘輕鐵, 果三條友自己落車走左去,搞到我行翻過去! 鐵過旁何T見到有條野, 想話去當,點知見唔到有當鋪… 唉!唔使禁早就唔好叫人禁早到ar嘛!黎到鬼死禁熱, 到一點先去集合,街邊排到四點入去。 第一次入燈光室,有幾好玩喎!
昨天我食了晚飯就回到房間看書,看了一回兒就睡了覺。 到十一點多就起了床,我也知道不會這麼易入睡了這次 我再睡下去,不知道是不是太冷或者是枕頭不舒服,睡來睡去也不入睡。 就想起佢ge說話, 今個中三,有D過得令人難忘, 都有D係無無聊聊咁過, 不過呢D都已成為回憶…… 中四以經唔會再可以有呢D日子過。 不過我相信, 中四ge日子都會過得好好, 我唔會少左依家ge朋友, 但就多左好多新同學!