~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 9 月 4 日  星期一   晴天


唔俾打機 分類: 未分類

今日算係新學年ge第一個上課天掛,翻半日,下午唔使翻,都幾好啦。人生真係有好多逆景啊,我之前都有好多煩惱,唔知係唔係天父幫左我呢?好似咩煩惱ge事都變得容易解決。

  今日上有幾堂課,不過我都未有心理準備上課,冇乜心機,今晚訓好D,聽日俾心機!
英文堂時,Jerry同Miss串嘴……對尊師不敬,不過佢成日都係咁ga啦。
我英文好耐之前做左份閱讀報告,依家唔見左喎!真係無天理,算啦,今晚用少少時間做都應該冇問題ge。
尋晚肥鵬同我講中秋出去玩喎,依家先九月頭,仲有一個月先到中秋,禁快就講定,好大變數gga嘛。
其實我都好期待中秋時分,中秋到姐係社際到,我都想睇下自己會年有冇進步。荃灣會對我有幾大幫助。
小璐唔好為D小事而煩惱啦。我想你應該很快同A班d人熟落ga喇。

2006 年 9 月 3 日  星期日   晴天


又要練跑喇 分類: 未分類

聽日星期日,又要上城門水塘練跑,上次跑引水道,我從來都未試過跑引水道跑十公里,見到好多好靚ge景物,不過就好辛苦,十K又唔係第一次跑,不過我跑到四K就唔想跑,聽日應該跑八K,唔係幾想跑添!
四社陸運又唔知跑咩好,跑咩都有人快過我,八百米要同啊寶跑,四百欄有朱仔…點算。

我信生命中會有很多逆影,我依家都唔知點做好,神啊!請教我點做好,不過我信事件最終都會解決。