今日算係新學年ge第一個上課天掛,翻半日,下午唔使翻,都幾好啦。人生真係有好多逆景啊,我之前都有好多煩惱,唔知係唔係天父幫左我呢?好似咩煩惱ge事都變得容易解決。
今日上有幾堂課,不過我都未有心理準備上課,冇乜心機,今晚訓好D,聽日俾心機!
英文堂時,Jerry同Miss串嘴……對尊師不敬,不過佢成日都係咁ga啦。
我英文好耐之前做左份閱讀報告,依家唔見左喎!真係無天理,算啦,今晚用少少時間做都應該冇問題ge。
尋晚肥鵬同我講中秋出去玩喎,依家先九月頭,仲有一個月先到中秋,禁快就講定,好大變數gga嘛。
其實我都好期待中秋時分,中秋到姐係社際到,我都想睇下自己會年有冇進步。荃灣會對我有幾大幫助。
小璐唔好為D小事而煩惱啦。我想你應該很快同A班d人熟落ga喇。
|