~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 8 月 31 日  星期四   晴天


加入荃灣田徑會 分類: 未分類

尋日,我同啊毅正式加入荃灣會,我覺得石江叫我入會係要迫我練跑,不過其實入會都冇咩唔好,果度氣氛好好,會員同教練都好好人,練完跑仲一大班人去吃火鍋。仲有啊,教練仲送左條現代褲俾我,不過好細條。

上星期三去左bbq,都幾好啊,我唔係燒好多野,不過都食左唔少野,多謝俾我吃野ge人!肥S打水引D魚出黎個動作最搞笑,好似隻雞咁跳下跳下。好多魚跳出水面時,我睇到都有D驚,真係幾多下,幾個人傾傾下偈跳出黎……今次去bbq,都係聽得最多粗口ge一次,由其是肥S,爆粗爆到出神入化。希望仲會有機會同你地出去班啦。

2006 年 8 月 15 日  星期二   晴天


都好奈冇打日記喇 分類: 未分類

對上一次打日記都好耐喇,
一開電腦就係打機,今日因為啊媽唔俾打機,先打日記。最近都係玩星夢同跑online。星夢已經45lv喇。好難升,今日有個好消息,我引怪去剎人,有個人打打下怪,俾我引黎D怪剎左,哈哈,好有成功感!玩跑,都係同朋友一齊玩先好玩。今日去買書,買左兩本電腦,不過買唔到phy,就去圖書館。俾我撞到一個F4 ge女仔喎,唔知佢叫咩名。行多兩行,見到碧莉,佢同兩個女仔一贏,唔知係唔係佢家姐呢?想走時又見到腳震由兒童圖書閣衝落黎。佢話搵英文書,不過一本都搵唔到,唉!有得用電腦搵ga嘛!
同佢搵左一陣,一本都冇。翻屋企,啊媽幫我定左所謂ge時間表,唔俾我自由玩電腦,好無奈,到左五點先可以玩一陣。23號同25號踢班際,肥s又踢唔到,唔知有幾多人知道呢件事呢?唔知有邊個會黎睇呢?周長話贏輸唔緊要,一齊玩下就算喎。