對上一次打日記都好耐喇,
一開電腦就係打機,今日因為啊媽唔俾打機,先打日記。最近都係玩星夢同跑online。星夢已經45lv喇。好難升,今日有個好消息,我引怪去剎人,有個人打打下怪,俾我引黎D怪剎左,哈哈,好有成功感!玩跑,都係同朋友一齊玩先好玩。今日去買書,買左兩本電腦,不過買唔到phy,就去圖書館。俾我撞到一個F4 ge女仔喎,唔知佢叫咩名。行多兩行,見到碧莉,佢同兩個女仔一贏,唔知係唔係佢家姐呢?想走時又見到腳震由兒童圖書閣衝落黎。佢話搵英文書,不過一本都搵唔到,唉!有得用電腦搵ga嘛!
同佢搵左一陣,一本都冇。翻屋企,啊媽幫我定左所謂ge時間表,唔俾我自由玩電腦,好無奈,到左五點先可以玩一陣。23號同25號踢班際,肥s又踢唔到,唔知有幾多人知道呢件事呢?唔知有邊個會黎睇呢?周長話贏輸唔緊要,一齊玩下就算喎。 |