今日陪細佬去買書,
但係睇到本書ge版次......
就唔買住,遲D去書局睇下點先。
本想回家,但途中看到有熟人在籃球場…
想到回到家又沒事做,就去玩下吧
等了很久,越來越多人來,
但是就沒人有籃球,
後來啊毅上去叫人鬥波,
咁先有得打下波咋。
籃球到手,很不順手,帶波很慢
想過人也不可以……
但射波,射著射著,
命中率也不斷上升,
真想不到,這麼久沒打球,
現在打一下,境然也不是很差!
真是多得Zoie,
借左神雕俠侶,依家我越睇就覺得越好睇,
不過第四至八集仲係佢度,
我已經追過了電視了,
電視劇做得很快,跳了很多,
看書會形容他們的功力,
還比電視好看!
|