~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 7 月 3 日  星期一   晴天


今晚去踢波 分類: 未分類

果班友仔又叫我去踢波,隻腳未好都唔緊要啦,
就住就住踢咪得囉。

中午俾人騙左出去,出到去又冇野做。
有時候,真係禍從口出,有時自己講左D野唔為意,
但係就無意中傷害左人,自己又唔係好覺個喎。
所以…講野煩事就留一線,講野中懇D就OK

上次圖書館開會,鮑太講講下講積極,
我覺得佢講得好好,做任何事都係一樣,
都要積極。
係當值中,可以自己搵野做,
唔會冇野做。
打波時,就算冇波在手,
都要走下位,準備幫隊友。
如果其中一人企左係度唔郁,
就會打少左個。
有波在手先會自己進攻,
咁有咩用?
可以一個打禁多個咩?

2006 年 7 月 2 日  星期日   晴天


帶傷踢波 分類: 未分類

今朝早冇去踢波,
皆因尋日睇波到五點。
唔好意思。下午3點再踢過。
本來都唔係好想踢,
不過算啦,用左腳踢都應該冇問題ge

近排真係冇咩做,
成日都係踢波,
好鬼悶,去打邊爐都幾好,
不過英格蘭同巴西都輸波,
可觀性低左,不過冇所謂啦,
我地都係想出黎食下野,
睇下波,踢下波姐!

星星又話去海洋公園,
不過我近排冇咩錢
演劇都唔係唔想,
不過我驚會有好多野搞,
搞到我踢唔到波,
我又要抽空去學做籃證…
成日都想增值自己,
不過…………啊……啊…