果班友仔又叫我去踢波,隻腳未好都唔緊要啦,
就住就住踢咪得囉。
中午俾人騙左出去,出到去又冇野做。
有時候,真係禍從口出,有時自己講左D野唔為意,
但係就無意中傷害左人,自己又唔係好覺個喎。
所以…講野煩事就留一線,講野中懇D就OK
上次圖書館開會,鮑太講講下講積極,
我覺得佢講得好好,做任何事都係一樣,
都要積極。
係當值中,可以自己搵野做,
唔會冇野做。
打波時,就算冇波在手,
都要走下位,準備幫隊友。
如果其中一人企左係度唔郁,
就會打少左個。
有波在手先會自己進攻,
咁有咩用?
可以一個打禁多個咩?
|