6月30日,我地深高兵團同學校技術最高ge校隊對戰 不過好可惜, 我地先失兩球,再追兩球 再失一球,再追一球 只可打和, 所以我地將6月30日定做國恥日 要以此為鑒。
今日對卷,考得唔係禁好, 唉!升上中四真係要努力啊。 唉!何家隆真係哀… 我傾緊電話時又要搞我喎! 又要話人發姣, 人地做咩關你咩事姐! 又唔係搞親你, 放學果時仲要叫埋其他人大叫。 都唔知有冇顧及人地感受。 阿祖高奴都話想同人道歉啦!
阿祖高奴,踢波時就禁大膽, 見波就射,依家叫你做少少野就唔敢去。 唔去就冇機會ga喇。 係我死就死啊,如果佢咁都嬲你都唔係你錯啦!
班際希望我地班個個都有態啦! 就算開波頭果段係固態, 踢踢下都會變態! 練好D控傳啊!