~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 7 月 9 日  星期日   晴天


希望杯! 分類: 未分類

今日十二點半倒,就拿書俾zoie,
跟住去阿波蘿,一個人都冇,
開頭仲以為佢地走左,我都想走,
不過都等下啦,佢地可能遲到ga姐,
好快啊具又黎埋,我地等啊Ken到差不多一點。
就不等喇,我想他自己走了。
我和啊具好快地行去路德會。
啊具一路行,一路溫書喎,
其實溫唔溫又有幾大分別呢?

去到第一眼見到小璐,佢係咁係度打電話,
原來有人仲未到……手震係最遲果個。
開考喇,識ge就好易,唔識ge就真係計唔到。
本來我三點就想走,
不過俾面啊sir,就坐多陣,
之後啊Ken舉手,我都不甘視弱,
一齊落樓下睇下野。
原來呢間學校都有好多藝術品……好靚!

跟住落左荃灣…
吃野…………
翻到屋企好累,
肌肉又痛,好不舒服!
本來想做的兩件事情都沒做到,
我還有兩天的時間做第一件事。
第二件事我也要努力。

2006 年 7 月 6 日  星期四   晴天


唔知係好彩定唔好彩 分類: 未分類

星期四果日,佢地打排球,本來想去打氣,不過又要上禮堂睇show,睇睇下又要去評議會。
去評議會都冇野,最衰ge係被選為大選委員會,唉!呢個暑假又多左野搞,真係好唔想做。

尋晚,本來想睇波,不過要等到三點,真係好眼訓,就係兩點幾訓左陣,好彩陳桂榮兩點半打俾我,如果唔係我真係唔知醒。之後我地就五個人一齊傾電話,一齊睇波。到半場,我就去食杯面,
醒起肥鵬,但係唔知佢有冇睇波,就打佢手提,佢真係未訓,就駁埋俾佢。到五點鐘先訓。一覺到天光。

今日十二點幾,小璐打黎,我以為佢係因為班會活動或想打波,所以打俾我。原來佢尋晚打去卡拉O啤贏左,好開心…我聽翻節目重溫,原來得三個人唱。不過佢都唱得幾好ge。好開心啊!你竟然點唱俾我聽喎。兩點半去荃灣,搵唔到地方睇波加打邊爐。好彩買左個NIKE圈圈波,都幾好踢!!今晚去進行開波儀式先!