星期四果日,佢地打排球,本來想去打氣,不過又要上禮堂睇show,睇睇下又要去評議會。
去評議會都冇野,最衰ge係被選為大選委員會,唉!呢個暑假又多左野搞,真係好唔想做。
尋晚,本來想睇波,不過要等到三點,真係好眼訓,就係兩點幾訓左陣,好彩陳桂榮兩點半打俾我,如果唔係我真係唔知醒。之後我地就五個人一齊傾電話,一齊睇波。到半場,我就去食杯面,
醒起肥鵬,但係唔知佢有冇睇波,就打佢手提,佢真係未訓,就駁埋俾佢。到五點鐘先訓。一覺到天光。
今日十二點幾,小璐打黎,我以為佢係因為班會活動或想打波,所以打俾我。原來佢尋晚打去卡拉O啤贏左,好開心…我聽翻節目重溫,原來得三個人唱。不過佢都唱得幾好ge。好開心啊!你竟然點唱俾我聽喎。兩點半去荃灣,搵唔到地方睇波加打邊爐。好彩買左個NIKE圈圈波,都幾好踢!!今晚去進行開波儀式先! |