~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 9 月 29 日  星期五   晴天


點算好 分類: 未分類

依家科科都愈來愈難,PHY都唔係好識,仲要愈黎愈難,都唔知點算好!
今日冇去練跑,社際就黎到喇,早知就日就去跑啦,
佢地跑2000,900...我本本都想跑!

2006 年 9 月 21 日  星期四   晴天


慘囉! 感動 分類: 未分類

今日a maths測驗,第一題做左好耐,不過都唔成功,跟住就做第二,三題,第二題好快就做晒,第三題我都以為做晒,原來我淨係做左A part,唔記得做後面,我就做翻第一題,我算草紙度好似做到,但係睇多兩睇,又好似唔係,最終都冇寫落去就停左筆。

星期三晚落左青衣練跑,啊毅叫教練加操,今次要跑十二個二百,原本今日唔係太想黎,體力又唔係好充足,熱身…跑得好快啊,一跑就幾個圈,不過都冇乜tired  ge 感覺。十二個,都keep住三十倒,跑到第六個,個心肺好痛,跑到第十個倒,小腿抽根,好彩第二日冇咩事姐!

呢排睇人日記,個個都話自己唔好,點解冇人讚自己ga!不過我都唔抵讚,A maths一定好低分喇。好消費:大選就黎做完野喇,以後都唔使做喇!good!