今日a maths測驗,第一題做左好耐,不過都唔成功,跟住就做第二,三題,第二題好快就做晒,第三題我都以為做晒,原來我淨係做左A part,唔記得做後面,我就做翻第一題,我算草紙度好似做到,但係睇多兩睇,又好似唔係,最終都冇寫落去就停左筆。
星期三晚落左青衣練跑,啊毅叫教練加操,今次要跑十二個二百,原本今日唔係太想黎,體力又唔係好充足,熱身…跑得好快啊,一跑就幾個圈,不過都冇乜tired ge 感覺。十二個,都keep住三十倒,跑到第六個,個心肺好痛,跑到第十個倒,小腿抽根,好彩第二日冇咩事姐!
呢排睇人日記,個個都話自己唔好,點解冇人讚自己ga!不過我都唔抵讚,A maths一定好低分喇。好消費:大選就黎做完野喇,以後都唔使做喇!good! |