今日成日都係跑…
早上六點半就同啊毅翻學校練跑
果時天都未光晒,個feel好正!
跑左五六個圈倒,啊毅就話唔想跑
就同佢跑落石蔭街市買面包
上翻黎學校沖涼,食早餐。
早上係學校沖完涼好舒服啊!早餐都覺得好味D
Chem比預期差,合格多少少啦,
其實呢科我都算溫左好耐下,
不過最後面果兩Part錯勁多,20分得三分。
PE堂做體能,之後自由活動,
不過我腳痛,打波都唔舒服
好耐之前都同Zoie傾定星期二、四去練跑
放學就同Lucy、Ro驚、Zoi去左跑步
一齊慢跑,跑左一陣Lucy就話要走喇
我陪佢去拎書包,再翻翻黎同佢地跑一陣就話跑夠
Zoie話佢跑左十個圈,咁我走左一陣,
我咪連十個圈都冇?
跟住拉下根,傾下偈,喂下蚊就走了。
好耐未去過WAC練跑喇,聽日唔知會唔會抽根呢?
為全年三大錦標冠軍努力! |