~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 12 月 7 日  星期四   晴天


考完試lu~ 愉快 分類: 未分類

今日終於都考完試喇,應該唔會太差掛,
我覺得呢,考完試,又未派卷果斷日子係最輕鬆架
又唔使溫書,又唔使因為成績而唔開心。

今日下午,去左踢波,由二點踢到七點,
個個都抽晒根,我都好想抽,不過我就醒目,不斷拉根!
唉,對踢波鞋夾腳形,真係想換個對,
踢左禁耐,搞到我對腳好痛,
睇怕都會痛幾日。
肌肉非常疲勞,再做劇烈運動ge話,
可能會抽根。
不過我係專業運動員,會好好保護自己。

原來我四乖四接力由第一棒改左做第四棒,
哮就冇得睇住其他人黎跑,
好想跑得好,不過就唔鐘意練跑時個feel
好辛苦架,跑完又累到唔想拉根,
有人按摩就唔同,超舒服!

2006 年 12 月 6 日  星期三   晴天


就快可以去玩啦 驚訝 分類: 未分類

考左都就快兩個星期試,明天考完數學以後就完畢了。
考了那麼多科,好像沒有一科是考完以後很有信心拿高分的
我越考就越輕鬆,呢兩日都好似唔使溫書咁
唔想記數,一計就想訓。

太耐冇練跑,今日跑左一陣就唔想跑
心肺功能唔係好好
遲D有兩個中長跑比賽,5.3K同4..5K 唔長唔短
真係年中都冇咩機會跑呢D比賽
簡直就係耐力、速度、心肺比抨

好想贏,
我未試過係公開賽贏得個人獎
今年唔得,都唔知仲會唔會有機會。