今日終於都考完試喇,應該唔會太差掛,
我覺得呢,考完試,又未派卷果斷日子係最輕鬆架
又唔使溫書,又唔使因為成績而唔開心。
今日下午,去左踢波,由二點踢到七點,
個個都抽晒根,我都好想抽,不過我就醒目,不斷拉根!
唉,對踢波鞋夾腳形,真係想換個對,
踢左禁耐,搞到我對腳好痛,
睇怕都會痛幾日。
肌肉非常疲勞,再做劇烈運動ge話,
可能會抽根。
不過我係專業運動員,會好好保護自己。
原來我四乖四接力由第一棒改左做第四棒,
哮就冇得睇住其他人黎跑,
好想跑得好,不過就唔鐘意練跑時個feel
好辛苦架,跑完又累到唔想拉根,
有人按摩就唔同,超舒服!
|