生日快樂! 今天有很多朋友們生日!有小熊啦,嚴永啦,之前的教練紀生啦,仲有幾個。 lunch,他們在唱生日歌,不過我就不能去=.= 希望他們都可以快樂吧! 今天我在一個人身上明白到,物質的享受,是不及思想享受快樂的!一個人看著美好的物件,但就不一定會快樂。跟你想和他/她 一起的人一起,就會多一份溫暖。 有些東西我不知道該怎樣說,也不敢在大家面前說!所以……
早果排兩次PHY測驗都測得好差,合格都偷笑。 今日又測A maths,做完之後好有挫敗感, 終於都可以一嘗肥佬滋味,我要這次成為我的烙印, 後日phy我都冇咩信心,不過星期一份maths,我一定要做到好熟。 二月尾就調位喇,啊sir話我地有要求可以講喎, 不過我知佢都冇可能順晒我地ge意思去做, 小璐叫我同佢同rosane同啊具坐, 好啊!其實我都想咁坐,希望啊sir可以俾我如願以嘗啦!