~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 12 月 24 日  星期日   晴天


迷路的小糕羊 無奈 分類: 未分類

23號,去睇燈飾。本來我是想去得來又不想去的嘛,但不去的話,又沒有活動,所以...
去到之後,其實這樣的情景我在未去前已經想到,不過還是...
從中環坐船到尖東,把頭伸出船外的感覺還是不錯,我還看見幾艘很特別的船。
........食野........同Lucy、Sarah出左去影左幾張相........集合......再影.......

打左個電話,聽見你的聲音真好,對著你,我可以把真我拿出來。你在我悶時,總會說些不好笑的笑話;在我奮怒時讓我爆粗,然後用更流利的粗口來令我冷靜;在我不開心時,你會去盡情地玩樂,開心埋我果份!
我是一艘沒有人控制的船,在大海裡隨風飄蕩,這不是自由自在,這是沒有方向。我要自我掌舵,走自己要走的路。

還有七分鐘就到聖誕,要先打好聖誕快樂!然後一到十二點就狂按enter。再向住窗口大叫「聖誕快樂!」
跟住就會有人問候我

2006 年 12 月 21 日  星期四   晴天


bbq 分類: 未分類

今日去旅行,去到見到個個爐都俾人用左,周圍都冇爐,真係慘!後來搵到兩個爐,我地就幾十個人一齊搶火!食左好耐,D人都開始唔燒野食喇,就同周sir玩遊戲──估歌仔,嘩!有周sir係度,真係唔同D,隨時搵個遊戲出黎都禁好玩,做佢老婆就唔怕悶啦

翻到學校,其他人去左打機,我就自己翻屋企,聽日又要練跑,又要抽根,上次已經跑到抽根。不過我要再努力D練,要係元旦爭取好成績,不過就應該冇獎,因為WAC個個都勁過我,團體又唔知有冇我份。
突然好想做功課,不過又唔夠動力做。
冇朋友LO!