今日派左好多卷,不過我差不多科科都禁差 中英文有D唔合格,其他好多都係合格多少少 我知道要原校升中六係好難 有好多勁人,好勤力 所以,我都唔可以禁懶,要勤力D喇!
雖然成續禁差,不過都未有對我造成太大打擊 我仲有心情打日記。 呢幾日我發現左幾個新面孔 有時我都想走過去認識下佢 不過我都冇咁做到! 我實在太疲倦了,沒有力氣與人溝通。
考完試禁耐,我都未練過跑, 其實我都好想跑,不過隻腳仲有少少痛 早知就唔去踢波啦! 我的狀態都唔知幾時先翻翻黎 學界點會有好成續?
今日本來想去同Zoie跑步,不過因腳痛冇去。 下午啊毅要去灣仔跑分齡賽, 我就同佢一齊行去葵芳,買筆同睇下有冇電話 我同啊堅搵左好耐,都冇適用ge家居電話 又行翻屋企去,冇買到, 行左禁耐,搞到我腳指又有少少痛, 希望星期一可以練跑啦!