Zoie說我已經有一段時間沒有打日記,其實也不是嘛。
上到中四真的少了打日記,打最多的也要算Lucy同Winnie囉
不過佢地要記下的,都不是太開心的東西……
本來我有很多東西要打,不過依家又唔記得要寫咩。哈哈!
明天又要去跑,十公里…冇左校際賽,冇機會得獎。
今年伍若瑜ge成續真係勁,聯校同越野都大勝,
我為伍若瑜跑左四年越野,今年係第一年男、女團都全場第一,
都係我第一年食白果,咩獎都冇…
原來我地個師姊,陳雯儀係好恐怕ga!女仔人家,五千米仲快過老紀。中二八百米就有兩分二十幾,馬拉松二個鐘頭廿幾分…全港五千米打上冇人夠佢跑,不論男女。我真有點感到自卑。我就算點練,都只可以望住佢跑,唔會有佢ge成續。當年,佢同佢家姐在香港田徑場上稱霸,令人望而生畏。
就快考試,就快到聖誕喇,要考好D,考得唔好唔可以出去玩!
|