~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 11 月 29 日  星期三   晴天


死囉呢埔 分類: 未分類

已經考左幾日試,不過我好似仲未係作戰狀態,
F,1果時我唔係咁ga,我會溫書ga。
考左四科,科科都考得比我預期差好多,
每份都有幾題係實錯ge。
咁點得ga?唔得,我要開始溫bio、phy,
呢兩科唔可以禁差。

呢幾日開始有少少寒意,好似剛剛先開始進入冬天,
十二月,我仲可以著住一件衫,
記得舊年聯校好cold,
依家真係冇feel。不過依家咁跑步就very good喇!

2006 年 11 月 18 日  星期六   晴天


不要不開心吧! 分類: 未分類

Zoie說我已經有一段時間沒有打日記,其實也不是嘛。
上到中四真的少了打日記,打最多的也要算Lucy同Winnie囉
不過佢地要記下的,都不是太開心的東西……

本來我有很多東西要打,不過依家又唔記得要寫咩。哈哈!
明天又要去跑,十公里…冇左校際賽,冇機會得獎。
今年伍若瑜ge成續真係勁,聯校同越野都大勝,
我為伍若瑜跑左四年越野,今年係第一年男、女團都全場第一,
都係我第一年食白果,咩獎都冇…

原來我地個師姊,陳雯儀係好恐怕ga!女仔人家,五千米仲快過老紀。中二八百米就有兩分二十幾,馬拉松二個鐘頭廿幾分…全港五千米打上冇人夠佢跑,不論男女。我真有點感到自卑。我就算點練,都只可以望住佢跑,唔會有佢ge成續。當年,佢同佢家姐在香港田徑場上稱霸,令人望而生畏。

就快考試,就快到聖誕喇,要考好D,考得唔好唔可以出去玩!