~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 10 月 4 日  星期三   晴天


識左個新朋友 分類: 未分類

放學去踢波,一眾球王都喜歡玩猴子搶球,反觀eric同lundun,進步得非常之快,Ken都踢得落力得很。但球王們都只喜歡猴子搶球,所以我不喜歡在體育課時到球場踢波,只在學校裡踢兩腳就算。沒有深高的日子真的不好受,沒有人傳球,沒有人接應……

七點半和弟弟參與荃灣田徑會的訓練,熱身時見到個「鬼佬」,便主動hi佢,佢都幾好人,跑得非常之快,跟家豪、紀生不相伯仲。本來想打多d野,陳桂榮成十二點先打黎問我功課,搞到我冇晒心情。

2006 年 10 月 2 日  星期一   晴天


很不充實 分類: 未分類

十月一日,國慶!我上左城門跑步,石sir話今日要跑十二K喎,先跑女子果條路,唔使快,翻黎再繼續圍水塘一圈。跑越野路,翻到都25分鐘,之後跑八K已經冇乜力,不過都有39分鐘,對我黎講唔算慢,不過咁ge速度點係nike度跑41分啊?翻落黎,見到側田個細佬係度踢波,屎波!!一落到黎就見佢打籠,俾人入左!

今日十點翻到學校,原定要整旗,不過等左好耐都未齊人,到社長黎左先去買野,搵左好耐都搵唔到想要ge布!唉!將石禧樓果D全部撕落黎咪得囉,又唔使錢,不過就缺得左D。
到依家我都仲未做晒功課,perpare 想唔做,佢都唔會點細心睇ga啦。bio工作紙冇印象,唔知係唔係掉左!慘囉,又要搵人copy。Maths又未溫。
中秋就到,依家有兩班人去BBQ,我都唔知點算好,留在家中睇電視仲好啦,踢波打機都ok,溫書我都唔反對,但BBQ分開左兩班人去我就極之冇奈……