十月一日,國慶!我上左城門跑步,石sir話今日要跑十二K喎,先跑女子果條路,唔使快,翻黎再繼續圍水塘一圈。跑越野路,翻到都25分鐘,之後跑八K已經冇乜力,不過都有39分鐘,對我黎講唔算慢,不過咁ge速度點係nike度跑41分啊?翻落黎,見到側田個細佬係度踢波,屎波!!一落到黎就見佢打籠,俾人入左!
今日十點翻到學校,原定要整旗,不過等左好耐都未齊人,到社長黎左先去買野,搵左好耐都搵唔到想要ge布!唉!將石禧樓果D全部撕落黎咪得囉,又唔使錢,不過就缺得左D。
到依家我都仲未做晒功課,perpare 想唔做,佢都唔會點細心睇ga啦。bio工作紙冇印象,唔知係唔係掉左!慘囉,又要搵人copy。Maths又未溫。
中秋就到,依家有兩班人去BBQ,我都唔知點算好,留在家中睇電視仲好啦,踢波打機都ok,溫書我都唔反對,但BBQ分開左兩班人去我就極之冇奈…… |