都有幾日冇打日記喇,
前晚翻完個球證班,本來唔想出街
但係啊毅係咁叫我去打波,
又冇人同我踢波woo~
咪去打一陣波囉!
去到,三個框,得一個正常
入完樽就去跟隊鬥波,
第一場輸左~~
跟住我行黎行去,練翻帶波,
心唸,Lucy都會黎呢度打波
唔知今日會唔會見到佢呢?
打下打下個籃球,就見到個好似佢個人行左入黎
再睇真D,真係佢喎。
同佢打左陣排球...
e...打得都算係咁掛。
尋日晚上去踢波,
算啦,禁耐冇踢,
冇態都冇所謂啦,
我相信好快會有態
今晚再去踢過。
華妹,不好意思,
你出去前打俾我叫我出去,
我就會即刻去,
唔使搞到你咁ar 嘛
真係對唔住。
|