~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 7 月 20 日  星期四   晴天


終於都唔使再翻喇 分類: 未分類

都有幾日冇打日記喇,
前晚翻完個球證班,本來唔想出街
但係啊毅係咁叫我去打波,
又冇人同我踢波woo~
咪去打一陣波囉!
去到,三個框,得一個正常
入完樽就去跟隊鬥波,
第一場輸左~~
跟住我行黎行去,練翻帶波,
心唸,Lucy都會黎呢度打波
唔知今日會唔會見到佢呢?
打下打下個籃球,就見到個好似佢個人行左入黎
再睇真D,真係佢喎。
同佢打左陣排球...
e...打得都算係咁掛。

尋日晚上去踢波,
算啦,禁耐冇踢,
冇態都冇所謂啦,
我相信好快會有態
今晚再去踢過。

華妹,不好意思,
你出去前打俾我叫我出去,
我就會即刻去,
唔使搞到你咁ar 嘛
真係對唔住。

2006 年 7 月 17 日  星期一   晴天


失去自信… 分類: 未分類

今天一早就打給草莓,
我想我打給她,她就出門了。
真的很對不起,要你久等了。

還有啊!你跑步一個人跑,不悶的嗎?
又不叫我一起,
下次要叫我一起去啊!

今日我唔知點解呢?
做野好似冇乜自信咁,
聽日就要去球證講習班,
唔知似邊度,不過唔緊要啦
約埋幾個人,去到先一齊搵下啦
搵唔到咪問下人囉,香港人禁好人
一連三日都要翻,頭兩日仲係朝九晚五
第三日考試,十二點就放喇,
唔知有冇機會去實習呢?
加入球證組都幾好啊!
有錢使,不過話禁易咩~~