尋晚游水,本來話聽日去踢波,
後來醒起要去排劇
但都去左踢一陣波,想去荃灣果陣就落下大雨
翻屋企拎雨傘時就落完........
排完,Zoie話去書展,就去書展喇
即時打電話叫人去,
華妹真好人,一叫就去
Zoie話小璐唔會去,不過都問下佢
佢真係唔去。
搞左好耐,終於都可同華妹會合。
書展都幾負人,不過就唔算Big
桂榮話$20抵,有好多靚女靚喎
唉!可能我唔好彩,靚女就冇喇,
有個少布女郎,不過個樣就......
行下行下,見到一個人好似我小學同學
好耐冇見喇,我好耐之前以為佢飛左,
依家睇佢個樣都唔似啊。
係大家ge支持下,我走過去同佢打招呼
我一叫佢,佢就....「啊!我記得你。」
跟住就話byebye,禁耐得見到面,
就咁就走,唔係幾好喎,
我一轉頭走,佢就叫我翻去,
叫我俾個電話佢喎,哈哈!
雖然冇買到書,不過都算啦。
今日都算過得唔錯!
|